Наукові підходи до педагогічних досліджень.

В.І. Лозова, М.Д. Култаєва, О.М. Іонова, В.М. Гриньова, Н.О. Ткачова, Л.А. Штефан, Г.В. Троцко, С.О. Микитюк, Ю.Д. Бойчук, О.В. Попова, Т.В. Рогова, Л.С. Рибалко, М.П. Васильєва, В.І. Євдокимов, І.Ф. Прокопенко, С.Т. Золотухіна.
УДК 37.013:167
ББК 74.580
ISBN 978-966-2579-64-2
Мова видання українська

У запропонованій колективній монографії представлено методологічні підходи (системний, синергетичний, культурологічний, аксіологічний, антропологічний, ресурсний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, персоналізований, акмеологічний, деонтологічний, технологічний, історико-педагогічний) до педагогічних досліджень. Робота адресована педагогам-дослідникам, докторантам, аспірантам, пошукувачам, педагогам, які вивчають педагогічні явища, процеси, а також студентам ВНЗ, котрі беруть участь у дослідній діяльності, при написанні курсових і дипломних робіт.

Бібліографічний опис для цитування:
Наукові підходи до педагогічних досліджень: колективна монографія / За заг. ред. д. пед. наук, професора, чл.-кор. НАПН України В.1. Лозової. ‒ Харків: Вид-во Віровець А. П. «Апостроф», 2012. ‒ 348с.

Reference:
Naukovi pidkhody do pedahohichnykh doslidzhen: kolektyvna monohrafiia / Za zah. red. d. ped. nauk, profesora, chl.-kor. NAPN Ukrainy V.1. Lozovoi. ‒ Kharkiv: Vyd-vo Virovets A. P. «Apostrof», 2012. ‒ 348s.